Dovolená v Egyptě

Na své první dovolené jsem byla v 8 letech v Egyptě. Rodiče objednávali dovolenou několik měsíců dopředu, a když jsem se o ní dozvěděla, tak jsem se nemohla dočkat dne odletu. Týden před tím mi už máma koupila velký kufr a já ještě ten den začala balit.

O týden později, když jsme dojeli na letiště, byla jsem nervózní ještě víc a měla jsem trochu strach z letadla. Poté jsem ale uznala, že let byl úžasný. Na letišti v Egyptě jsme nasedli do auta, které nás odvezlo až k nádhernému hotelu, hned u pobřeží. Jen jsme si odnesli zavazadla do hotelu a okamžitě jsem nutila rodiče, ať už jdeme na pláž, ale protože už den končil, tak mě pustili jen do bazénu. Jen co jsem vylezla z bazénu jsme šli na výbornou večeři. Pak jsme šli do pokoje a rodiče mě zahnali do postele a já jsem rychle usnula, aby co nejdříve bylo ráno.

Následující den, jen co jsme se nasnídali, jsem šla na pláž a po chvilce i na kraj moře. Úplně mě uchvátilo, bylo překrásně azurové. Táta mě pak vzal do bazénu, kde jsem se pořádně vyřádila. Takhle proběhl celý zbytek dne. Druhý den mě táta vzal na jiný kraj moře, kde jsme se potápěli. Byli tam nádherné korále a dokonce jsem viděla i rybičky Klauny očkaté, které jsem tehdy nazývala rybičky Nemo. Zkrátka to byl úchvatný pohled, na který do smrti nezapomenu.

Další den jsem si také užila, šli jsme totiž do města. Prošli jsme i několik obchůdků. Navečer mi máma nechala udělat krásné copánky po celé hlavě, které mi vydrželi ještě několik měsíců. Byla jsem z toho nadšená. Podobně jsem si užila i následné tři dny.

Poté jsme už museli balit a na letiště nás odvezlo auto. Odlet mě moc mrzel, protože tohle rozhodně byla nejkrásnější dovolená, na které jsem kdy byla.